hayat38 çocuk yoksa rahat edersiniz ama cocukla biraz sıkılırsınız imkanlar kısıtlı aktivite yok avm oyun alanı yok ama kres imkanı var yalan degil hastanesi kötü doktor az her bölüm yok komandoya düşmezse eşin çalışma şartları iyi komando sürekli gorevde o bunaltıyor bizi