Bebeğim 7. Ayını bitirdi ilk 3 ay kafası top gibiydi ne zaman pusete koyduk sanki arkası duzlesti. 1 aydır dikkat ediyrm oraya baskı yapmiyrm gündüz uykuları kafa yastığında gece sağ sol yatırıyorum. Dr a sordun bakmadı bile artık yapacak bişi yok dedi. Moralimi aşırı bozdu. Böyle olup da kafası eski halini alan bebek var mı ? Bazıları 1 yaşına kadar toparlar toparladı diyor bazıları da artık kemikleşmiş diyor. 4. Ayda ebeye tecrubeli annelere sordum duzelir büyüdükçe dedi. Demiyorlar ki oraya baskı yapma sağ sol yatır. İlk bebeğim tecrubesizlik. Canım çok sıkılıyor sürekli gözüm orada