A1se Kızlar merhaba birşey sorcam Dün Kızımı yatırmaya gidince bende uyuya kalmışım ,Ve maalesef Akşam yemeğim tencerelerde öyle dışarda kaldı Sizce Birşey olmuşmudur?
Maka_Paka A1se Tavuk ya da etse yemeyin. Sebze ya da bakliyatsa kokusuna bakın havalar 25 derecenin üstünde değil bozulmaz sanirsam
alpikooo Soruya bak ya tadına bakarsın sence bir şey yoksa alırsın dolaba yada istersen çöpe dökersin bu kadar basit
A1se alpikooo Ne varmış sorumda acaba ?Burda binbir tane bundan daha değişik soru soranlar oluyo ,İnsanlık hali bilmemek değil öğrenmemek ayıp düzgünce cevap veremiyomusun .
alpikooo Ogulluana yazmış ki bundan daha değişik sorular soranlar oluyor 😅 canı sıkılmış saçmalasam diye yazmış bariz 🐍🐍
A1se Ogulluana Şaşırılacak birşey yok bence ,Burda birçok post sizden düzgün cevap bekliyo ama siz illa o postların altına ters cevap veriyorsunuz
A1se alpikooo Sen öyle anlamışsın demekki.Can sıkıntısıyla alakası yok bunun bilmediğim birşeyi bilen birine danışmanın ne saçmalığı var acaba
Maka_Paka alpikooo Kocanla falan mı tartistin, uyuyamadım mi güzel hayırdır? Kavgaci tipler çok türedi burda
Ogulluana A1se canım benim burada tabiki sorabilirsin ama yani mantıklı olmak lazım biz senin yemeğinin bozulup bozulmadığına nasıl karar verelim
alpikooo Maka_Paka gayeye mutlu uyandım bebeğim kavga değil boş amacına uygun olmayan uygulama haline geldi bebeklerle ilgili sorular yok denecek kadar az biri vardı kocam beni öpmedi diye post açmıştı sayıyordu 10. Gün 9. Gün diye böyle şeylere tahammülüm yok yemek bozulur mu tadına bakıp anlayabilecek yaştadır keza kokusu yani bilmeyebilir ama ilk kez yemek yapıyor olamaz hadi ilk kez unuttun kafan basar ne yapman gerektiğini yeter yani amaçsız konuşmalarrr
A1se Ogulluana Ya öyle tabiki o yönden haklısın denemek lazım ama bir yandan korktum birşey filan olur denersem kötü olmuşsa filan diye .Yoksam kokuyla baktım bir değişik kokusu yoktu ama etli yemektir yemezsek daha doğru diye düşünüyorum.