Selamlarrr bebeğim 16 günlük 3. Gün olacak bugün kakasını yapmadı leke şeklinde alıyorum bezinden ama gaz çıkarırken vs çıkıyor sanırım ama kaka yok kabız mı acaba yarın doktora götüreceğim ama ne yapabilirim yapması için gün de 1-2 kere mama takviyesi de yapıyorum akşamları genelde coşuyor gibi oluyor çünkü sütüm yeterli gelmiyor sanırım aptamil kullanıyorum