Bebeğimde aşırı bi burun tıkanıklığı var sürekli fizyolojik serumla temizliyoruz ama 2 saate hemen yine oluyor buhar makinesi çalıştıyorım evim 22dereceyi de geçmiyor ne zamana kadar sürer resmen uyuyo emiyo burun temizliyoruz döngü hep böyle olmaya başladı ne sakin duruyor ne bişey günümüz hep burun temizliğiyle gidiyor dr gittik grip değil emfeksiyon falan da yok dedi sürekli böyle mi devam ediyor günde kaç kere temizliyorsunuz ? Lütfen yardım 😩