Erenveannesiiii ar mama, biz çok kustugumuz için benim sütüm arttıkça o memnun olmadı. Göğsümde kustukca tiksindi memeden, emiyordu kusuyordu anında yine emmek istiyordu tabi süt direkt olmuyordu sağmaya başladım ama kolik bir bebekti reflü kaynaklı o yüzden ondan vakit bulamadım ve en sonunda emmeyi bıraktı malesef. Ar mama kullandık kusması durdu denecek kadar azaldı fakat bı kez de sindirimi mahvoldu muhallebi gibi olduğu için koyu mama ya ar mamalar. Onu da bıraktım zaten kusuyor kussun dedim artık alıştım