nbanba Oğlum 5.ayina girecek gerçekten 2-3 saatte bir uyutmak için çok yoruluyorum. Geceleri zaten ayaktayız ama şuan algısı çok açıldı asla uyumak istemiyor gündüz uykularını. Sizlerde durum nedir