Merhaba herkese oğlum dün 1 yaşına girdi. Ben 40’ım çıktığında bir kez regl gibi bi kanama yaşadım başka da yok. 😬 Herkes bi acayiplik olduğunu söylüyor ama emziriyorum hala ve genetikte emzirirken regl olmayan akrabalarım var. 1 seneye kadar regl olmayan var mı aranızda normal mi? 🫣