İlk anneliğim ve emzirmenin hep huzurlu sessiz sakin ve anneliğin en güzel kısmı olduğunu düşünürdüm. Şimdi en zoru emzirmek oldu. Göğüs uçlarımda yarıklar oluştu. Bi ara mastit de oldum. Şimdi doktora desem yanlış emzirme pozisyonu, kahverengi kısmı tutmali diyecek ama doğru emziriyorum sadece bebek emerken ıkınmaya başlıyor kaka ya da gaz yapıcam diye bir anda çekiştirip çok sert meme ucunu emmeler yapıyor sürekli hırpalıyor. Yaralar hiç kapanmıyor. Diğer bir konu sütüm. 2 aylıgız ama anne sütünü hala 2 saatte bir istiyor. Gündüz ve gece sütle besliyorum bazen tamamen emiyor bazen tek meme emiyor bi şekilde doydu mu doymadi mi demeden idare ediyorum ama akşam olunca gece yarısına kadar doymak nedir bilmiyor. O saatlerde benim de sütüm bitmiş oluyor ,sağınca 30 cc den fazla çıkmıyor mecbur kalıp mama veriyorum aç kalmasına dayanamıyorum. Onu da löp löp içiyor bazen 120 cc bile yetmiyor. Gece uyumadıği zamanlar beni de uyutmuyor ve bu sefer benim sütüm de olmuyor. Uyursam sütüm oluyor. Bu arada kuru üzümler, tahinler dere otları ,maltana lar ,anne çayları incirler ceviz bademler hepsini denedim. Sağım da yapıyorum. Fakat şunu yiyince sütüm fışkırıyor diyenlerden olamadım hiç. Hep böyle mi devam edecek bu durum. Yetmeyen sütler geçmeyen yaralar olacak ve kendimi yine mama yaparken bulup üzülecek miyim. Sorun bende mi bebekte mi anlamıyorum. Bol bol kaka ve çişi de oluyor. Yok mu bi çözüm.