Minikpasam00 konuşması için bir şey diyemeyeceğim ama makas tutması ve düz çizgi çizmesi gerekmiyor ki çocuğun bunları zaten okulda öğrenecek yani buları gelişime bağlamayın. Bezi ne kadar deneme süreciniz oldu benim kızım 29 aylık bıraktı bezini ilk 1 ay çok iyi gittik sonra ki 1 sene boyunca neredeyse hep yatağa ve altına kaçırdı. Evet çok can sıkıcı bir durum ama pes etmedim gece alarm kurup tuvalete kaldırdım. Kreşe başladı arkadaşlarını görerek tamamen kaçırması bitti. Yeğenim kakasını tuvalete asla yapmazdı oda yaz okuluna başlamıştı 3,5 yaşında orada kakasını tuvalete yapmayı öğrendi.