gamze4127 çok çok geçmiş olsun 🙏🏻 tam üç gün çektik ateşi 40 bile gördük hastane de ne yapıldıysa geçmedi , antibiyotik kullanıyoruz kendi doktorumuzda bayram tatilinde hafta sonu da girdi derken devlet hastanesine gitmek zorunda kaldık ne kan aldılar me başka bir şey sadece iğne yaptılar ilaç verdiler evde kendi kendime tedavi uyguluyorum kızıma 1 yaş 1 aylık şimdi de balgamlı öksürük başladı :( nasıl bir salgın varsa Allah hepimize yardım etsin. Duşun bile faydasını göremedik yeri geldi çıplak gezdirdim ama 4. Gün kendiliğin dem geçti