Kızlar merhabalar. 3,5 aylık oğlum var. Tam bir kucak kedisi oldu koyduğum an ağlıyor sürekli kucakta olmak istiyor. Uzun süre kucakta kalınca ondan da sıkılıyor. Meme reddi yapıyor çoğu zaman kucakta emiyor kucakta uyuyor. Ne oyun minderinde duruyor,oyuncaklar cok kısa süre ilgisini çekiyor. Markete gitmeye bile korkuyorum sürekli huzursuz. Eşimle birlikte ailecek ailelerimizin evi dışında gezmeye gidemedik doğduğundan beri. Ya durmasa ya huysuzluk yine yaparsa diye. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Büyük oğlumun gezisi var oraya bile nasıl gideceğim bilmiyorum….