Kajsjdkdjdk 9 aylığız ve iki gündür bizde öyle hastayız. İlk önce öksürük ve akıntı vardı dün akşam ateşlendi sabaha kadar ateşini düşürmeye çalıştım 38,5 larda seyreldi ateşi şimdi yine hafif var ateşimiz henüz hastaneye gitmedim biz bir kez daha hasta olmuştuk doktorumuz calpol ve ibufen diye şurup yazmıştı onları 3 er saat arayla az miktar vermemi söylemişti onu yapıyorum saat aralığı hatta daha da açılıyor.
Birde ventolin vermişti onu yatarken verdim biraz rahatlattı.
Burnunu sürekli serum suyu ile açtım aspiratör ile çektim.
Yastığının başına 1 damla cold mix damlattım harika nefes açıyor.
Ve sadece serum suyu nebülizatör aletine koydum biraz burnuna tuttum rahatlatsın diye.
Şimdi de kuru dut kaynatıp içireceğim ..
hepimize çok geçmiş olsun başka varsa öneri alabilirim?