oglumunannesiyim_- Kızlar bebeğim 35 günlük kakasını yapmıyor ama sürekli poposundan gaz sesi geliyor bide dogduğundan beri kendini çok kasan bir bebek sizce huy mu gazıni hep alırım bu arada gaz yüzünden ağlayan bir bebek değildir
Aryaderin oglumunannesiyim_- gazını çıkarması çok güzel bence benim de kızım üstten yiyor alttan çıkarıyordu bazı bebekler öyle doktora söylemiştim yediği yaramayacak diye bana şey demişti yapmasa da yapmıyor kabız zorlanıyorum düzelecek zamanla demişti dediği gibi de oldu bebekler emdiği zaman ağzından hava alırlar çıkarmaması sorun merak etmeyin zamanla düzelecek emin ol bu seferde neden çıkarmıyor diye gazını çeşitli yollarla çıkarmaya çalışacaksın 🌺❤
smkzn003 Kakasını yapamadığı için oluyo ikiniyo ikiniyo cikmiyo hatta pis kokar kaka yapmaya çalışırken çıkardığı gaz karnına masaj yap ayak altlarına istersen zeytinyağı içir bir çay kaşığı karnı yumusat poposuna da kulak cubuguyla sür istersen 😀