Yedi ay 15 günlük benimki ben de Onda yatırdım 12’ye kadar güzel uyuyor 12’den sonra 1 saatte 1 sürekli bağıra bağıra ağlayarak kalkıyor ne yapsam susmuyor sallıyorum susmuyor emziriyorum bırakınca ağlıyor beş gündür hep böyle hiç Uyuyamıyorum benim bebeğim altı aya kadar hiç hayatında bu kadar ağlamadı Neyi var hiç anlamış değilim karnını doyuruyorum kakasını yapıyor çişini yapıyor ama bu ağlama sebepleri hiç bilmiyorum oyuncaklarını fırlatıyor susmuyor delirecek haldeyim sebebi nedir acaba