Kızlar 5 aylığız öksürük ve burun tıkanıklığı nedeniyle doktora gittik antibiyotik vs başladık
Bruno cihaz var bende yedek üç serum fizyo vs. Ama çok zorlanıyorum çok agliyor çekemiyorum ceksemde ağladığı için yine tıkanıyor. Daha iyi bir cihaz öneriniz ya da başka nasıl bir yol izlerim destek lütfen