Benimde oğlum 17 yaşında, asla kahvaltı yaptıramıyorum bir iki lokma sonra atmaya başlıyor, öğlenleri içerse biraz çorba , ara öğün yoğurt, meyve akşamları da çok nadir yer. Sürekli emmek istiyor birşeylerle oyalıyorum ama sonunda yine meme istiyor. Çok zorlamıyorum yemek için daha kötü geri tepiyor sonra. Diş çıkartma süreçlerinde daha yoğun oluyor hatta. Yemesi için üstelemiyorum değerleri iyi çünkü