Herşeye sinirlenşyor anlamıyorum , normalde her dedıgını yapan bir anne değilim hayır dediysem hayırdır yani asla ağlamasına falan dayanamayıp yapmam , ama hala hayır dediğim an tüm ortalığı yıkıyor halbuki açıklıyorum konuşuyorum ama dinlemiyor sonuna kadar bağırıp bağırıp ağlıyor anlamıyorum neden böyle ya da ne yapmam lazom