dilberhala1 mother-of-money Aynısının beyazı bizde var aşırı rahat hafif her yere al taşı 😂 altı yüksek sil geç 😂 3 yaşına kadar rahat yatılır içinde 😂😂😂 ihtiyacı olan varsa alsınn benceee
mother-of-money dilberhala1 teşekkür ederim güzel yorumun için 😘 evet ben aşırı memnunum ama artık kullanmiyoruz. Park yatagimiz var. Ve alan olursa hem işini görsün ,hem de benim maddi durumum iyi değil, satıp kizima başka bişey alayım diye paylaştım. Umarım ihtiyacı olan birine gider