Merhabalar. Benim oğlumun kaşlarının ortasında melek öpücüğü denilen doğum lekesi mevcut. Doğduğunda çok belirgindi şuan 33 aylık, lekenin rengi biraz soldu ama yine de belirgin. Doktorlar 2 yaşına kadar geçer diyordu ama geçmedi. Bebeğinde böyle leke olup sonradan geçen var mı acaba. Çok şükür sağlığı yerinde ama insanlar da aa doğum lekesi var diyince ister istemez bir kafaya takıyorum.