Ebrukkeee Arkadaşlar merhaba, pazar gunu memlekete gidecem ailemin yanina. Mesafe 3 bucuk saatlik yol. Bebgim 11 aylik.sizce ne yapmaliyim ilk defa otobus yolculugu yapacagiz oglumla. Biraz tedirginim dogrusu😩
Gizgiiiz Ebrukkeee 2 hafta sonra trenle 22 saatlık yol gideceğim inanın kara kara düşünüyorum hem bebek hemde kedi olcak yanımda 😣😣😣
Erenela_ Ebrukkeee ben 3 aylık bebeğimle 15 saat gittim arabayla rahattım gece olduğu için rahattı 🤣🤣
Gizgiiiz Ebrukkeee bakımı zor değil kedinin bence bi düşünmelisin 😊 tavsiye gelirsek sevdiği oyuncakları al yanına 3 saat sorun çıkcağını sanmıyorum 😊