Saçım ve yüzüm için yazıyorum. Artık bıkma durumuna geldim. Hiçbir şey etki etmiyor. Yüzümde saçım da pul pul dökülüyor,kızarıyor, aşırı kepek oluyor. Cikdiyeyd gitmiştim kortizonlu ilaç verdi ama çok az etki etti. Var mı öneriniz benim durumumu yaşayan.