Bence bebekten bebeğe değişen bir durum 3 3.5 aylıktı salyası başladı eli ağzındaydı ama bi problem yoktu şuan 4ay 22 günlük ve son 4 5 gündür sürekli ağlıyor ne bulursa ağzına sokuyor başı ve ağız içi ateşli sürekli bir şeyleri ısırmak istiyor damakları baya sertleşti ve geceleri neredeyse saat başı ağlayarak uyanıyor tıpkı yenidoğan zamanlarında gibiyiz uykuları çok bölünüyor 😪🥺