Merhaba sevgili anneler
Kızım 7 aylık oldu beş ay civarı ek gıdaya başladım ancak henüz bir ilerleme kaydedemedim .Bir gün yiyorsa ertesi gün ağzına bişey süremiyorum.Ustuste iki kere bronşit oldu onun da etkisinden mi bilmiyorum yoksa iştahsız bir çocuk mu olacak bilmiyorum sizden ek gıda almayı reddeden bebekler için tavsiye istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim