Dokuzkasimbebesi ben elbisemi saatım ramazandan önce sonra bayana bedeni olmadı iadeyi kabul ettim gelmedi sonra bana bildirim geldi elbiseyi teslim almadığınız için iade olmuş inanda atmışlar 7 gün içerisinde kargo bedeli 95 tle ödemezseniz bağış olacak yazmışlar o sinirle yanlışlıkla teslim aldıma basmışım sonrasında parayı ibana atıp dekontu attım onlara durumu anlattım en kısa sürede kargolanacaktır sms ile tarafınıza bildirim gelecektir diye mesaj geldi bir aydan fazla oldu hala elbise yok mesaj falanda gelmedi afedersiniz boktan bir uygulama ordan asla satış yapmanızı önermem berbat bi uygulama