Merhaba kızlar bebeğim 25 günlük biraz gazlı bir bebek 2 gün içinde 3 ayrı kişiden duyduğum bir şey oldu. Banyoda veya banyodan öncesinde bebeğin sırtı avuç içiyle ovulduğunda diken diken tüylerin çıktığı ve gaza iyi geldiği söylendi. Eskiden yapılırmış bugün denedik gerçekten şok olduk çıktı ama onların çekilmemesi gerekiyormuş bizde çekmedik öylece yıkadık gitmedi ne yapılması gerekir biliyor musunuz? Zamanla dökülürmüş bide sadece 1 kere mi yapılıyo yoksa her banyoda mı?