İyi geceler herkese biz bugün tuvalet eğitimine başladık gecede bez bağlamak istemiyorum bağlamadım da 10 gibi uyudu şimdi gece tuvalet için kaldırsam mı bir kere yoksa altına kaçırsın öyle öyle rahatsız olup tutmayı yada söylemeyi öğrenir mi bi yandan kaldırmak istiyorum bir yandan uyanırsa geri uyumaz diye de korkuyorum zaten uykuyu seven bi çocuk değil bide tuvaleti yoksa boşuna uykusunu bölüp rahatsız etmek istemiyorum tuvalet eğitimi verenler nasıl bir yol izlediniz gece