ozipek alfaminoyu denemedim ama neocate koku olarak kötü değil tad olarak da acımsı tadı yok pirinç suyu gibi ☺️ Kızımda anne sütü alıyor, 200-300 cc arasında da mama içiyor tabi bölünmüş öğünler şeklinde 30-45-60 gibi. Kilo alımı durmuştu neredeyse, bu ay çok şükür 600 gram almış görünüyor daha bir haftamız var ayın bitmesine umarım daha da alır, çok az alerji maması içmesine rağmen iyi kilo aldırıyor