2 buçuk aylık oğlum o kadar çok yoruyor ki beni. Sürekli olarak ağlıyor ve ağlamasının sebebi muhtemelen kolik olması. Ağlarken kendini yay gibi geriyor ellerini yumruk yapıyor ve susmaksızın ağlıyor. Aç mı acaba diyip emziriyorum tek memeyi emip bırakıp ağlamaya başlıyor. Emer emmez ağlaması beni düşündürüyor acaba başka bir sorun mu var? Delirmek üzereyim sürekli çığlık çığlığa ağlayan bir bebek çok zor çokkk.