1 yıl kadar önce sezaryen ile doğum yaptım kontrole de gittim sorun yok dediler neredeyse ayda 1 kez sol kasığımdan bacağıma vuran yanma gibi ağrı oluyor idrar yolu enfeksiyonu oluyorum sık sık nasıl çözüm bulabilirim şaşırdım kaldım başına gelen ya da öneri var mı acaba 😔😔