Tam 1 hafta önce gece sinek ısırığı ile kalktı o gece bizimle uyudu o günden beri akşam 10 da yatırmaya çalışıyoruz asla asla uyumuyır çığlık çığlığa bağırıp yatağında odasından kaçıyor bizi beşiğinde yatmak için tutup çekiyor ama onunla yatsak dahi uykuya geçmiyor parmağıyla birşeyler işaret ediyor pencere boş koridoru vvs vs korkuyoruz bizde. Yaşayan bilen varmı bu durumu