aryakuzusuu Kızlar selam bebeğim 3 ay 10 günlük kucağa alıştığı için sanırım bebek arabasinda hiç durmuyor . Koyduğumu gibi ağlamaya başlıyor. Yaz geldi nasıl yapacağım bilmiyorum deneyimli anneler fikir verebilir mi?