NagehAsaf 4.5 önce zorunlu sezeryan oldum. Doğum yaptığımdan beri dikişimin sol başlangıç kısmında 25 krş büyüklüğünde bir sertlik var. İlk zamanlar kontrole gittiğim de doktor sıkıntı yok dedi gönderdi aynı durumu yaşayan var mı ve bunun sebebi nedir ?