Merhaba anneler 3 ay 18 günlük oğlum var. Oğlum son zamanlarda göz temasını yok denecek kadar az kurmaya başladı adıyla seslenıyorum ama canı istersebakıyor ama çoğunluklada bkmıyor sureklı avızeye duvra ettafa bakıyor guluyor hatta bazen guluyor. Asırı derecede elını emme bsldı yumruk seklınde komple agzına soksa sokacak emerken bıle agzından meme cıktıgı gibi elını agzına sokmaya calısıyor. Ama en cok goz teması ve seslenıp sarkı va soylerken bıle bana bakmamasına uzuluyorum. Bu donemlerde olağan bir durum mu yoksa otizm vs gibi vir belirtimi. Bilgisi deneyimi olan birileri yazarsa çok sevinirim. İyi geceler.