7aylik kizim bir hafta öncede felna doktora götürdüm öksürük ve göz akmasi vardi.. Suan hava veriyorum sabah ve geceleri ve gözdamlasi.. Ondanmi kaynaklaniyor bilmiyorum ama iki üc gündür kizimda istahsizlik var normalde üc saate 150ml mama iciyordur ara ögünde yogurt felan yiyordur cok severek ama bu siralar bes saat ac kalsa bile 150ml degil 60ml zor iciyo ve isdahsiz yiyo yemekleri nedendir acaba