Kızlar gözleri kapalı bu akşamda anne baba neredesiniz diye bağırarak sayıkladı uyandı gece rüya çok görüyor bu normal mi öyle yalnız bırakmıyoruz da onu ama gece sayıklaması bugünde böyle uyanması sürekli gündüz hem bana hem babasına kucağına geleyim demesi normal mi bunu yapmıyordu eskiden çünkü biz mi bir hata yapıyoruz hayır birlikte çok sık vakitte geçiriyoruz ama niye böyle oldu anlamadım 2 dir öğlen uykusundan sonrada biraz ağlamalı uyanıyoruz diş döneminde evet ama bununla mı alakalı bilmiyorum aklımız allak bullak yanlış birşey mi yapıyoruz diye bu aralar bizimle zıtlaşıyor biraz da tartışıyoruz arada ama bebeğimle haliyle bilmiyorum