szngn kaç çıktı benimde ilk topuk kanı alındığında yüksek çıktı 1 hafta sonra ikincisini aldılar bu sefer de yüksek çıktı ama ilk değerine oranla düşmüş. Hastaneye gitmeniz gerek onlar takibini yapacak dediler bayramdan önce hastaneye gidip kan aldırdık şükür düşmüş. Değer çok yüksek değilse düşüyor genelde çokta kafama takmıştım . Ama bende tiroid yoktu doktor ilk onu sordu zaten