Asminmoms 4 aylık oğlum 18-20 gündür öksürüğü geçmiyor be çok terliyor , balgam atamıyor bir türlü, balgamlı kusuyor 🤦♀️ doktora 3-4 kere gittik , antibiyotik de verdim , cortair balgam sökücü buhar, ventolin öksürüğü için verdim , kanı temiz ama ciğerinde 2 küçük nokta vardı , bir türlü iyileşmiyor , zeytinyağı sürüyorum olmuyor
Dün doktor yatış yapalım dedi sonra vazgeçti ve iğne yaptılar, perşembeye kadar iğne alacağız her gün , perşembe iyileşmezse yatış yapılacak
Dün hastanede sıra beklerken de baya çocuklar vardı hepsi de öksürüyordu , doktora gitmenizi öneririm , erken müdahale etmek iyiymiş