Kızlar iyi akşamlar 2 aydır geçmeyen bir boğaz ağrısı var yutkundukça daha çok ağırıyor antibiyotik aldım iki defa verildi grip ilacı balgam söktürücü vs verildi kullandım ama bir türlü geçmedi sizce altında yatan başka neden olabilirmi grip gibi değil çünkü enfeksiyon olsa geçerdi şimdiye bu durumu yaşayan varmı aranızda ne yaptımsa geçmedi her yolu denedim kbb randevu aldım o da 1 ay sonraya gün veriyor ne yapsam bilmiyorum çok rahatsız oluyorum artık 😒