kubra00k Kesik sütten lor peyniri yaptım.Organik inek sütü. 7 aylık bebeğim yerse sorun olurmu ki. Dışardan hazır almayayım
kubra00k SevimliHayaletCasper aldığım inek sütünde son kullanma tarihi vardı, 1 gün geç kaynattım, kaynatınca kesti tabi içi peynir gibi oluyor. Süt süzgecinden geçirdim. İyice ezdim. Saklama kabına koydum. 1 gün dolapta bekledi ve lor peyniri oldu. Basit yani
BuzluKahve kubra00k Süt kendiliğinden kesildiyse bozulmuştur zaten. Loru siz kestirerek yapıyorsunuz ama o da sakıncalıymış çünkü peynir mayasıyla yapışmadığı için süt kesiği oluyormuş
Tugcecim Lor yapmak için önce sütü kaynatıp mayalamanız lazım ondan oluşan peynir altı suyunu kaynattığınızda oluşan tortu gerçek lor olur sizinki süt kesiği ve bebeğin sindirmesi zor bir besindir