Canım instagramda ayşebe var takip et o her seyi açık açık anlatıyor. Göğüste süt birikir ve emilmezse bir süre sonra sodyum oranı artıyor ve tuzlu geliyor. Onu sağ sonra tekrar ver bebegine inşallah alacaktır. Sen pes etme. Tek göğüsten doymayabilir ilerde.