senkendinideligibiyaptinya ben de evim dağınıkken çok huzursuz ve mutsuz oluyorum/oluyordum. Ama bi noktada gerçekten yetemediğimi ve bunun beni yıprattığını fark ettim. Bebeğim daha küçük, destek alamıyorum, merhamet ve şefkati hak ediyorum bence dedim ve kendimi rahat bıraktım :‘) olduğu kadar yaptım, fırsat bulunca yaptım vs… Şu an 13 aylık oldu benim bebeğim. Bazen hâlâ ipin ucu kaçıyor, oluyor arada. Ama tabii o ilk dönemlere göre çok çok iyi elhamdulillah. Ben bu döneme kadar annelikte ennnn çok Yenidoğan dönemi + 4 ay atağında zorlandım. 5 ay çok zor geçti resmen. Ay ne doluymuşum sormanızı beklemiş gibi uzun oldu biraz :’)