A101 den ben de yoğurt aldım yoğurdu eve gelip açtığımda bildiğin köpürmüş su gibiydi ekşiydi tadına baktık anladık zaten götürdük mağazaya çalışan gitti başka yoğurt getirdi o da aynı yok bu yarım yağlı diye böyle daha önce de aldım dedim böyle değildi tadından belli zaten ekşimiş farklı hayvan sütlerinden yapıldığı için hepsi aynı olmuyor diyor farklı da sürekli aldığım yoğurt ve tadına bakmasam kokusuna bakmasam neyse dicem ee diyor şimdi bu aldığınızda şimdi açtığımızda çöpe gidecek ne yapayım yani çöpe gitmesin diye bozuk malı mı yiyelim bin bir surat iade yaptılar birdaha da almadım ordan yoğurt moğurt