ferahmete Biz de 3 ay 16 günlüğüz 4. Ayı dolduruyor ben de böyle bir başlık açıp soracaktım aşırı derecede ağlıyor bikaç gündür birden kriz geliyor 15-20 dk filan çok ağlıyor zaten sabah kalkıyorum uyanıksa 5 dk yanından ayrılamıyorum herkes mi öyle bilmiyorum ama ne iş yapabiliyorum ne yemek eşimi bekliyorum dört gözlee gelse de biraz rahat etsem diye ama artık eşimde de durmuyor yani sürekli meme istiyor mama vermiyordum ama acaba doymuyor mu diyorum sanırım mama ya da başlıcaz