senem10 4 gun normal diye dusunuyorum arastırmalarıma göre bagırsaklarında sindirime dayalı bir organ yaklasık dorduncu aylarında gelisiyormus bir de mama sindirimi memeye göre biraz daha gecıkırmıs o yuzden olabilir içini ferah tut gülüm masaj yap istersen z yagı ıle makattan uyar bebişi sokmadan