fizikcianne stok yapmıyorum ama iki oğlum var aralarında 5 yas var her şeyini saklamistim iyi kide öyle yapmışım ikinci oğluma hiçbir şey almadık o konuda maddi olarak bize çok iyi geldi. İlk oğluma alışveriş yaparken şu an genelde LC den alıyoruz herşeyi indirimde bir şey görürsem hemen alıyorum çünkü 2. Ye de kalmış oluyor. Ay olarak da aynı ayda doğdukları için mont ayakkabı bot onlarda ay olarak iyi oluyor. 2. Oğlumun da yaşı geçtikçe olmayanları evden çıkarıyorum iyi oluyor.