Arkadaslar bn evlenmeden once hep insulin direncim vardi kilo veremiyordum zamanla şekere çevirmiş bilmiodm o yuzden bebegmn biri karnimdayken kalbu durmus ve aldirmak zorunda kaldm sonra hamile kaldgmda kan degerlerinden seker hastasi oldgm cikti aslinda hemdn hemen evlenmedn önceki kilomla aynuydim ama evlilikte stres filan cogu kisi ona bagliyor cunku sekere cevirmis diolar nehse 1.5 yildir seker hastasiym hamileyken insulin kullandım hamilektej sonra insulini biraktim unutkanliklqr vasladi bi kullandm doktor hapa gecirdi bi kullandm bi unuttum 2 gun attysam 1 gun unuttum filan smdid3 hala ara ara kullaniyorum ama vajinal kasintim var gecen gun tam kullandm biraz gecmisti ama dogumdan sonra gemrl olarak bi kasnti basladi basta dikisleri dej dolayo dedm ama dikisler btti ona ragmen hem on kisim hem arka kusim kasinio her gun adaliksiz kadn dogm doktoruna rajdevu alamiyorum temzlge hijyene onem veriyorum ama her gun kasintidan duramiyorum kesin bi cozumu olaj varmi