-Sare32- bizim 19 numara doğru. Ayakkabıcımız da ölçtü aynı ölçü çıktı ona göre aldık. Tam ayağına uyumlu olması kemik gelişimi açısından önemliymiş ne büyük ne küçük. Hatta bir süre evin içinde giydir ki alışsın ayakkabı bebekler için önemli kemik gelişimi açısından diye ayakkabıcı da söyledi. Bende giydirdim bi fazla düştü kalktı ama alıştı. Bir süre sonra giydirmedim bıraktım şimdi iyice alıştık :)