Mazikeen Taze_anne33 tamam o olur :) ameliyat diyince çok farklı bişey ortaya çıkıyor sedasyonda da hiç bir şey hissetmiyorsunuz daha çabuk uyanılan bir anestezi düşük miktarda uyanması çok daha kolay operasyon bitince 10 dakikaya kendinize geliyorsunuz
Mazikeen Taze_anne33 defalarca sedasyon almış biriyim normal anestezi de çok aldım ne yazıkki ameliyat ve operasyon geçmişim fazla :)) kusma olmuyor mesela o saatlerce atılma olayı yok kist operasyonu basit kısa bir operasyon çünkü
Taze_anne33 Mazikeen bana yarı uyanık yarı uyuyor olacaksın dedi de doktor o “uyanık” kalma sürecinde nasıl hiç bir şey hissedilmiyor onu anlamadım
Aaa1234 Mazikeen Bende sedasuonla işlem yapılacak aşırı korkuyorum basıl bir şey bu kadar korkmama gerek var mı sizce?
Mazikeen Taze_anne33 öyle söyleniyor da tam anlamıyla öyle değil uyuyorsun sadece genel anestezi kadar ağır değil
Gul-42 Taze_anne33 valla anlık batırdı anlık acıdı zaten sonra ılacı verdı anında acı gıttı uyustu zaten 2012 de olmuştum baya büyüktü 8 dikiş vardı