Meltemmss seni çok iyi anlıyorum uyumak istiyorum diye ağlıyordum yıpratıcı bir süreç geçici olduğunu bil inşallah bir an önce düzene girersiniz. Sinirlerin alt üst oluyor tahammülün kalmıyor kendini yalnız hissediyorsun belki, anneliğin ne kadar kutsal olduğunu bu noktada anlıyoruz bu zorlukların hepsini ibadet olarak görüp sevabını alıyoruzdur mutlaka 🧚🏻♂️🤱🏻